ژورنال لوکس معماری و ساختمان

The most construction & architecture luxary magazine

چگونه خود را به سازندگان مطرح معرفی و در کانون توجه آنها باشیم؟

یکی از بزرگترین مشکلات سازندگان عدم شناخت تامین کنندگان با کیفیت ، در سطح کشور است. آنها روزانه با انبوهی از کاتالوگ ها و بروشورهای ارسالی مواجه اند که به دلیل تراکم بالا و اعتبار کم ، میزان نادیده گرفتن آن از سوی سازندگان زیاد است

 همینطور برندهایی که از هجوم و گستردگی دنیای دیجیتال دچار دلزدگی شده اند و در این فضا برای فروش بیشتر مجبور میشوند برای فروش بیشتر در کورس قیمت با تامین کنندگانی که از سطح کیفی کمتری برخوردارند قرار بگیرند، باعث میشود ضمن تنزل ارزش قیمت برند ، بخشی از جامعه هدف را نیز از دست بدهند ..

در ژورنال نفیس عمارت لوکس، انحصارا مفاخر معماری و برندهای ممتاز تامین کننده در آن حضور خواهند داشت . این ژورنال در سال تنها یکبار به چاپ میرسد و بیشترین رضایت و بازدهی را با صرف کمترین هزینه تجربه خواهید کرد . پروسه ایی که با سناریوهای جذاب کمک میکند تا مخاطب به مشتری وفادار تبدیل گردد و به دیگران نیز توصیه کند

مفاخر معماری و برندهای ممتاز تامین کننده در ژورنال نفیس عمارت لوکس

  • برندینگ و ایجاد استراتژی تجاری در سطح کشور
  • توزیع در پروژه های فعال شاخص لوکس در سراسر کشور
  • تیراژ 2000 جلد با طراحی سبک اروپایی و کیفیت چاپ ممتاز
  • ویژه برندهای ممتاز ایرانی و اروپایی در حوزه صنعت ساختمان
  • در سایز مدیران 24*34 به چاپ میرسد و دارای hard cover
  • انحصارا بزرگان صنعت ساختمان در این شماره از ژورنال حضور خواهند داشت
  • برای اولین بار در ایران تلفیق ژورنال لوکس چاپ شده به همراه شتابدهنده آنلاین
  • برای اولین بار در کشور برندینگ در کنار افزایش سطح فروش با تعریف سناریوهای جذاب فروش
  • اشتراک رایگان نسخه دیجیتال جهت بهره برداری کلیه کارفرمایان دارای پروژه فعال در سطح کشور با اعتبارسنجی

چرا ژورنال نفیس معماری و ساختمان عمارت لوکس؟

حضور در ژورنال به منزله کاندید بودن برای فروش کالا و خدمات به بزرگترین مشتریان صنعت ساختمان است که حجم خریدی معادل صدها مشتری معمولی دارند.

1- به صورت تخصصی در حوزه صنعت ساختمان می باشد
2- مجوز انتشار در سراسر ایران را دارا است
3-  کاملاً هدفمند در پروژه های فعال در کلانشهرهای منتخب توزیع می گردد. ( صرفا جامعه هدف)
4- در بهترین سایز ژورنال های لوکس [مدیران]  چاپ و توسط گرافیست های برتر به سبک اروپایی و مینیمال طراحی میگردد
5- امتیاز دهی به میزان خرید مشتریان یکی از سیاست‌ های جذب و ترغیب مشتری برای خرید از برندهای حاضر در ژورنال (دارای سناریوهای جذاب لویالتی)
6-حضور درژورنال برند ساختمان علاوه بر برندینگ ( شناخت و دیده شدن بیشتر برند و محصولات شما ) ،رونق کسب و کار ( فروش بیشتر ) را نیز بهمراه خواهد داشت .

7-توزیع در پروژه های فعال کلان شهرهای اصفهان و تهران  بصورت کاملا هدفمند 

8- با تضمین بازگشت سرمایه خواهد بود
9- ارائه امتیازات ویژه به خریداران از برندهای موجود در ژورنال 
10- بهره مندی از تیم پر قدرت مارکتینگ ادریس با کارمزد اندک در صورت تمایل به بهره مندی از این امکان

+ تمرکز روی جامعه هدف ( بصورت تخصصی صرفا سازندگان مطرح و صاحب نام صنعت ساختمان خواهند بود . در اماکن و مراکز خرید و مشاغل غیر مرتبط بصرف لوکس بودن مکان، مطلقا توزیع نمیگردد)

+ عدم فروش نسخه های ژورنال ( بصورت کاملا رایگان تمام تیراژ چاپ شده به دست سازندگان دارای پروژه های فعال و شاخص خواهد رسید و هرگز از طریق اشتراک بفروش نخواهد رسید)

+ وسعت شناخت برند شما ( صرفا در دو منطقه خاص یک کلانشهر توزیع عمومی نمیگردد .جامعه هدف انحصارا سازندگان و معماران حرفه ایی که دارای پروژه فعال در کلانشهر های منتخب  خواهد بود

+ وفادارسازی مشتریان  Customer Loyalty :  با تعریف سناریوهای جذاب  از قبیل ( امتیاز تجمعی ، ارائه شگفتانه بر حسب مجموع امتیاز و شرکت در قرعه کشی)

+ تبلیغ اثر گذار و نتیجه محور :حضور درژورنال برند ساختمان علاوه بر برندینگ ( شناخت و دیده شدن بیشتر برند و محصولات شما ) ،رونق کسب و کار ( فروش بیشتر ) را نیز بهمراه خواهد داشت

+ هم ژورنال چاپی و هم ژورنال دیجیتال :2000 جلد ژورنال نفیس به چاپ میرسد که بصورت هدفمند در بین سازندگان و معماران بزرگ که دارای پروژه های شاخص و لوکس در سراسر کشور میباشند توزیع میگردد . + نسخه دیجیتال در سامانه قرار خواهد گرفت که کلیه سازندگان دارای پروژه در حال ساخت در سطح کشور با کد دعوتنامه و اعتبار سنجی اشتراک رایگان داده میشود .در نسخه دیجیتال نیز برای سازندگان کد اختصاصی تعریف خواهد شد که از امتیازات آن همانند دارندگان نسخه های vip بهره مند خواهند شد

برای اولین بار در ایران و در صنعت تبلیغات

فرمول بازگشت سرمایه به روش زیر خواهد بود

با توجه به فرمول بالا زمانیکه مقدار آن صفر شد یعنی شما یک تبلیغ رایگان در ژورنال برند ساختمان انجام دادید و کل هزینه تبلیغ به شما برگشت خورده و هر عددی بالای صفر به ما نشان داده شود میزان سود و در نهایت رضایت شما از حضور درژورنال خواهد بود

بصورت کلی :

  • با تعریف سناریوهای لویالتی و امتیاز تجمعی ( کسب امتیاز از هر سفارش از برندهای حاضر در ژورنال و بهره مندی از پیشنهادات شگفت انگیز بر حسب مجموع امتیاز) ، شرکت در قرعه کشی
  • ارجاع مشتری و استعلام از طریق شتابدهنده تخصصی و آنلاین
  • بهره مندی از تیم مارکتینگ  و فروش

پروژه های شاخص و لوکس| سازندگان برند و مطرح و فعال | در کلانشهر های منتخب در سراسر کشور | دفاتر معماری و مهندسی منتخب
با همکاری شهرداری های مناطق خاص کلانشهر ها ، انجمن کارفرمایی و انبوه سازان کشور – و سازمان نظام مهندسی

 
  • انحصارا تولید کننده – واردکننده و معماران برندهای بزرگ و خوشنام

  • ارائه دهندگان محصول و خدمات دارای شعب در سراسر کشور باشد و امکان سرویس دهی به سراسر کشور را داشته باشند

  • حتما دارای رزومه قوی در پروژهای های شاخص ، لوکس و فاخر باشد

  •  مجوز فعالیت معتبر در جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد

  • آرشیتکت های بزرگ خارج از کشور دارای دفتر نمایندگی در ایران باشد

ژورنال برند ساختمان توسط مجموعه پرهام رسانه با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شده و مجوز توزیع در سراسر کشور را دارد

  • برخورداری از اعتبار بالاتر نزد کارفرمایان
  • اگر تبلیغات چاپی برای هر محصول به شکلی متفاوت و چشم‌گیر طراحی و اجرا بشوند، می‌تواند مخاطبی را که از هجوم و گستردگی دنیای دیجیتال دچار دلزدگی شده، تحت تأثیرات مثبت قرار دهد

  •  یکی از امتیازات مهمی که تبلیغات چاپی در قیاس با سایر شیوه های تبلیغاتی دارد، ماندگاری و پایداری آن است، به این دلیل که یک تبلیغ تلویزیونی  با هزینه های میلیاردی در یک وقت معین پخش می شود و با اتمام قرارداد، پخش آن هم به پایان می رسد ، اما تبلیغات چاپی دوام بسیاری دارد و وقت زیادی دست مشتری می ماند، 
  • دقیقا جامعه هدف را انتخاب خواهید کرد . جامعه هدف یا Target Market در واقع زیر مجموعه ای از مردم جهان است که شما برای عرضه کالا یا خدمات خود انتخاب کرده اید. جامعه هدف همان مشتریان بالقوه شما هستند که در نهایت قرار است روزی از شما خرید کنند.
  • . اگر تبلیغات چاپی برای هر محصول به شکلی متفاوت و چشم‌گیر طراحی و اجرا بشوند، می‌تواند مخاطبی را که از هجوم و گستردگی دنیای دیجیتال دچار دلزدگی شده، تحت تأثیرات مثبت قرار دهد

این توصیه تمام مشاوران بزرگ کسب و کار نیز میباشد . توجه شما را به کلیپ زیر جلب میکنیم

تعرفه ژورنال نفیس عمارت لوکس | 1400

4 صفحه ویژه اسپانسر های الماس در ژورنال لوکس برند ساختمان
روی جلد + لت | کلاسه مات با روکش سلفون مخمل
پشت جلد + لت | گلاسه مات با روکش سلفون مخمل
لت داخل + داخل جلد ها+ صفحه روبرو
تماس 03136611125
  • تیراژ 2000 جلد
  • یک صفحه در ژورنال
  • در سایز مدیرانCM 24*34
  • تضمین بازگشت سرمایه | ROi
  • انحصارا برندهای بزرگ و خوشنام
  • توزیع در پروژه های فعال لوکس و شاخص در سراسر کشور پروژه های شاخص و لوکس| سازندگان برند و مطرح و فعال | در کلانشهر های منتخب با همکاری شهرداری های مناطق خاص کلانشهر ها ، انجمن کارفرمایی و انبوه سازان کشور - و سازمان نظام مهندسی
تومان12.500.000
تولید کنندگان داخلی معاف از 9% مالیات بر ارزش افزوده
ثبت سفارش
  • تیراژ 2000 جلد
  • دو صفحه روبروی هم
  • در سایز مدیرانCM 24*34
  • تضمین بازگشت سرمایه | ROi
  • انحصارا برندهای بزرگ و خوشنام
  • توزیع در پروژه های فعال لوکس و شاخص در سراسر کشور پروژه های شاخص و لوکس| سازندگان برند و مطرح و فعال | در کلانشهر های منتخب با همکاری شهرداری های مناطق خاص کلانشهر ها ، انجمن کارفرمایی و انبوه سازان کشور - و سازمان نظام مهندسی
تومان16.000.000
تولید کنندگان داخلی معاف از 9% مالیات بر ارزش افزوده
ثبت سفارش
  • تیراژ 2000 جلد
  • چهار صفحه پشت سر هم
  • در سایز مدیرانCM 24*34
  • تضمین بازگشت سرمایه | ROi
  • انحصارا برندهای بزرگ و خوشنام
  • توزیع در پروژه های فعال لوکس و شاخص در سراسر کشور پروژه های شاخص و لوکس| سازندگان برند و مطرح و فعال | در کلانشهر های منتخب با همکاری شهرداری های مناطق خاص کلانشهر ها ، انجمن کارفرمایی و انبوه سازان کشور - و سازمان نظام مهندسی
تومان22.000.000
تولید کنندگان داخلی معاف از 9% مالیات بر ارزش افزوده
ثبت سفارش

نظر برخی مشاوران بزرگ کسب و کار درباره تبلیغات هدفمند

درباره ما :

مشاوران عالی کسب و کار ، کارشناسان [دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی ، گرافیست] با همراهی سازندگان شاخص و با بیش از 13 سال سابقه  تحت برند پرهام رسانه [با مجوز 04015131 ] دور هم آمدند تا بصورت تخصصی در حوزه صنعت ساختمان، بهترین راهکار در تبلیغات موثر ، هدفمند و بر پایه اصول بازگشت سرمایه، ارائه نماید.

هدف اصلی آن، ارائه تبلیغات موثر و کارآمد در جامعه هدف و ارائه راهکارهای خلاقانه در جهت برندینگ و رونق کسب و کار با هزینه های مقرون به صرفه [بازگشت سرمایه] در سراسر کشور در خدمت فعالان صنعت ساختمان خواهد بود هم اکنون ژورنال نفیس عمارت لوکس با مجوز انتشار 8000111 را در دستور کار خود دارد که در سایز مدیران با کاغذ گلاسه در تیراژ 2000 جلد منتشر میگردد و  منحصرا برندهای تولید کننده و واردکنندگان خوشنام در این شماره قرار خواهند گرفت.

ژورنال چاپ شده به دست 2000 سازنده دارای پروژه فعال شاخص و لوکس در سراسر کشور خواهد رسید