ژورنال لوکــــس معمـاری و ســاختمان

The most construction & architecture luxury magazine

عمارت لوکس چیست؟ چرا باید در عمارت لوکس حضور داشت؟

در ژورنال نفیس عمارت لوکس، انحصارا مفاخر معماری و برندهای ممتاز تامین کننده در آن مجوز حضور خواهند داشت . در عمارت لوکس بیشترین رضایت و بازدهی را با صرف کمترین هزینه تجربه خواهید کرد .

یکی از بزرگترین مشکلات سازندگان عدم شناخت تامین کنندگان با کیفیت ، در سطح کشور است. آنها روزانه با انبوهی از کاتالوگ ها و بروشورهای ارسالی مواجه اند که به دلیل تراکم بالا و اعتبار کم ، میزان نادیده گرفتن آن از سوی سازندگان زیاد است

 همینطور برندهایی که از هجوم و گستردگی دنیای دیجیتال دچار دلزدگی شده اند و در این فضا برای فروش بیشتر مجبور میشوند برای فروش بیشتر در کورس قیمت با تامین کنندگانی که از سطح کیفی کمتری برخوردارند قرار بگیرند، باعث میشود ضمن تنزل ارزش قیمت برند ، بخشی از جامعه هدف را نیز از دست بدهند ..

مزایای منحصربفرد ژورنال عمارت لوکس؟

  • ژورنال به دست 2000 سازنده دارای پروژه شاخص خواهد رسید
  • در جمع برندهای ممتاز صنعت ساختمان حضور خواهید داشت.
  • توزیع ژورنال در سراسر کشور هست و بصورت هدفمند برای سازندگان دارای پروژه های فعال ارسال خواهد شد.
  • بصورت مینیمال ، خلاقانه و به سبک اروپایی طراحی میگردد و با 5 رنگ به چاپ میرسد
  • اختصاص دو صفحه روبروی هم در سایز مدیرانCM 24*34 [سایز فول CM 34*48 ] چاپ و در بسته بندی لوکس جلد سخت ارائه می شود.
  • در هر بسته یک کارت رمز دار و دارای اعتبار مالی وجود دارد که صرفا جهت خرید از برندهای حاضر در ژورنال مورد استفاده قرار می گیرد
  • برای اولین بار در ایران ، دارای تضمین بازگشت سرمایه است
  • اشتراک رایگان نسخه دیجیتال ژورنال جهت بهره مندی عموم سازندگان دارای پروژه فعال

تضمین بازگشت سرمایه چیست؟

فرمول بازگشت سرمایه به روش زیر خواهد بود

با توجه به فرمول بالا زمانیکه مقدار آن صفر شد یعنی شما یک تبلیغ رایگان در ژورنال برند ساختمان انجام دادید و کل هزینه تبلیغ به شما برگشت خورده و هر عددی بالای صفر به ما نشان داده شود میزان سود و در نهایت رضایت شما از حضور درژورنال خواهد بود

یک مثال عددی از بازگشت سرمایه تبلیغات

فرض کنید 100 هزار تومان بودجه تبلیغاتی اختصاص داده‌اید و تبلیغاتی را انجام داده‌اید؛ درنتیجه این 100 هزار تومان تبلیغ، 110 هزار تومان سود خالص کسب کرده‌اید؛ اگر این دو عدد را از هم کم کنیم خواهیم دید که سود خالص ما از این عملیات 10 هزار تومان بوده و اگر این عدد را بر کل بودجه تبلیغاتی که اختصاص داده‌ایم تقسیم کنیم (یعنی 10 هزار تومان را به 100 هزار تومان تقسیم کنیم) می‌بینیم که اگر این عدد به صورت درصد بیان شود ما 10 درصد بازگشت سرمایه داشته‌ایم.

درواقع بازگشت سرمایه را می‌توانیم با نرخ سود بانکی مقایسه کنیم. شما اگر بتوانید تبلیغاتی درست کنید که بازگشت سرمایه آن 50 درصد مثبت باشد بنابراین اگر هر پولی را برای تبلیغات صرف کنید بعد از یک مدت مشخصی 50 درصد آن پول به کل پول شما اضافه‌شده است.

بازگشت سرمایه منفی در سایر تبلیغات

آیا بازگشت سرمایه می‌تواند منفی باشد؟

پاسخ این است که بله می‌تواند منفی باشد. فرض کنید شما 100 هزار تومان پول تبلیغ داده‌اید و فقط 95 هزار تومان سود کرده‌اید. درواقع اتفاقی که افتاده این است که شما از کل عملیات تبلیغاتی که انجام داده‌اید 5 هزار تومان ضرر کرده‌اید؛ بنابراین بازگشت سرمایه شما طبق فرمولی که گفته شد منفی 5 درصد است و اگر این نوع تبلیغات را ادامه بدهید مرتبا سرمایه شما کاهش پیدا می‌کند و ضررهای بیشتری را متحمل خواهید شد.

 

حقیقت این است که خیلی از تبلیغاتی که اکنون در کسب‌وکارها انجام می‌شود بازگشت سرمایه منفی دارد و حتی خیلی از مدیران و صاحبان کسب‌وکار به این موضوع راضی و قانع شده‌اند.

درواقع خیلی از مدیرانی که من به آن‌ها مشاوره می‌دادم روش کارشان این بود که چند میلیون تومان پول را با زحمت به دست می‌آورند و شاید نیمی از پول را صرف تبلیغاتی می‌کنند که هیچ بازگشت سرمایه‌ای ندارد. درواقع حاضر هستند که پولشان را دور بریزند صرفا برای اینکه بگویند ما تبلیغ می‌کنیم و سعی می‌کنیم که برندمان را حفظ کنیم!

توزیع ژورنال عمارت لوکس

صرفا 2000 سازندگان دارای پروژه های لوکس و شاخص در سراسر کشور ژورنال چاپی را دریافت میکنند.

سایر سازندگان در سطح کشور ( بیش از 100 هزار پروژه )  اشتراک ژورنال الکترونیکی را دریافت میکنند

پروژه های شاخص و لوکس| سازندگان برند و مطرح و فعال | در کلانشهر های منتخب در سراسر کشور | دفاتر معماری و مهندسی منتخب

با همکاری شهرداری های مناطق خاص کلانشهر ها ، انجمن کارفرمایی و انبوه سازان کشور – و سازمان نظام مهندسی

مگر داشتن کاتالوگ و بروشور کافی نیست؟

  1. برخورداری از اعتبار بالاتر نزد کارفرمایان
  2. اگر تبلیغات چاپی برای هر محصول به شکلی متفاوت و چشم‌گیر طراحی و اجرا بشوند، می‌تواند مخاطبی را که از هجوم و گستردگی دنیای دیجیتال دچار دلزدگی شده، تحت تأثیرات مثبت قرار دهد

  1.  یکی از امتیازات مهمی که تبلیغات چاپی در قیاس با سایر شیوه های تبلیغاتی دارد، ماندگاری و پایداری آن است، به این دلیل که یک تبلیغ تلویزیونی  با هزینه های میلیاردی در یک وقت معین پخش می شود و با اتمام قرارداد، پخش آن هم به پایان می رسد ، اما تبلیغات چاپی دوام بسیاری دارد و وقت زیادی دست مشتری می ماند، 
  2. دقیقا جامعه هدف را انتخاب خواهید کرد . جامعه هدف یا Target Market در واقع زیر مجموعه ای از مردم جهان است که شما برای عرضه کالا یا خدمات خود انتخاب کرده اید. جامعه هدف همان مشتریان بالقوه شما هستند که در نهایت قرار است روزی از شما خرید کنند.
  3. . اگر تبلیغات چاپی برای هر محصول به شکلی متفاوت و چشم‌گیر طراحی و اجرا بشوند، می‌تواند مخاطبی را که از هجوم و گستردگی دنیای دیجیتال دچار دلزدگی شده، تحت تأثیرات مثبت قرار دهد

چرا ژورنال نفیس معماری و ساختمان عمارت لوکس؟

حضور در ژورنال به منزله کاندید بودن برای فروش کالا و خدمات به بزرگترین مشتریان صنعت ساختمان است که حجم خریدی معادل صدها مشتری معمولی دارند.

1- به صورت تخصصی در حوزه صنعت ساختمان می باشد
2- مجوز انتشار در سراسر ایران را دارا است
3-  کاملاً هدفمند در پروژه های فعال در کلانشهرهای منتخب توزیع می گردد. ( صرفا جامعه هدف)
4- در بهترین سایز ژورنال های لوکس [مدیران]  چاپ و توسط گرافیست های برتر به سبک اروپایی و مینیمال طراحی میگردد
5- امتیاز دهی به میزان خرید مشتریان یکی از سیاست‌ های جذب و ترغیب مشتری برای خرید از برندهای حاضر در ژورنال (دارای سناریوهای جذاب لویالتی)
6-حضور درژورنال برند ساختمان علاوه بر برندینگ ( شناخت و دیده شدن بیشتر برند و محصولات شما ) ،رونق کسب و کار ( فروش بیشتر ) را نیز بهمراه خواهد داشت .

7-توزیع در پروژه های فعال کلان شهرهای اصفهان و تهران  بصورت کاملا هدفمند 

8- با تضمین بازگشت سرمایه خواهد بود
9- ارائه امتیازات ویژه به خریداران از برندهای موجود در ژورنال 
10- بهره مندی از تیم پر قدرت مارکتینگ ادریس با کارمزد اندک در صورت تمایل به بهره مندی از این امکان

+ تمرکز روی جامعه هدف ( بصورت تخصصی صرفا سازندگان مطرح و صاحب نام صنعت ساختمان خواهند بود . در اماکن و مراکز خرید و مشاغل غیر مرتبط بصرف لوکس بودن مکان، مطلقا توزیع نمیگردد)

+ عدم فروش نسخه های ژورنال ( بصورت کاملا رایگان تمام تیراژ چاپ شده به دست سازندگان دارای پروژه های فعال و شاخص خواهد رسید و هرگز از طریق اشتراک بفروش نخواهد رسید)

+ وسعت شناخت برند شما ( صرفا در دو منطقه خاص یک کلانشهر توزیع عمومی نمیگردد .جامعه هدف انحصارا سازندگان و معماران حرفه ایی که دارای پروژه فعال در کلانشهر های منتخب  خواهد بود

+ وفادارسازی مشتریان  Customer Loyalty :  با تعریف سناریوهای جذاب  از قبیل ( امتیاز تجمعی ، ارائه شگفتانه بر حسب مجموع امتیاز و شرکت در قرعه کشی)

+ تبلیغ اثر گذار و نتیجه محور :حضور درژورنال برند ساختمان علاوه بر برندینگ ( شناخت و دیده شدن بیشتر برند و محصولات شما ) ،رونق کسب و کار ( فروش بیشتر ) را نیز بهمراه خواهد داشت

+ هم ژورنال چاپی و هم ژورنال دیجیتال :2000 جلد ژورنال نفیس به چاپ میرسد که بصورت هدفمند در بین سازندگان و معماران بزرگ که دارای پروژه های شاخص و لوکس در سراسر کشور میباشند توزیع میگردد . + نسخه دیجیتال در سامانه قرار خواهد گرفت که کلیه سازندگان دارای پروژه در حال ساخت در سطح کشور با کد دعوتنامه و اعتبار سنجی اشتراک رایگان داده میشود .در نسخه دیجیتال نیز برای سازندگان کد اختصاصی تعریف خواهد شد که از امتیازات آن همانند دارندگان نسخه های vip بهره مند خواهند شد

 
  • انحصارا تولید کننده – واردکننده و معماران برندهای بزرگ و خوشنام

  • ارائه دهندگان محصول و خدمات دارای شعب در سراسر کشور باشد و امکان سرویس دهی به سراسر کشور را داشته باشند

  • حتما دارای رزومه قوی در پروژهای های شاخص ، لوکس و فاخر باشد

  •  مجوز فعالیت معتبر در جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد

  • آرشیتکت های بزرگ خارج از کشور دارای دفتر نمایندگی در ایران باشد

ژورنال برند ساختمان توسط مجموعه پرهام رسانه با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شده و مجوز توزیع در سراسر کشور را دارد

تعرفه ژورنال نفیس عمارت لوکس | 1400

  • تیراژ 2000 جلد
  • یک صفحه در ژورنال
  • در سایز مدیرانCM 24*34
  • تضمین بازگشت سرمایه | ROi
  • انحصارا برندهای بزرگ و خوشنام
  • توزیع در پروژه های فعال لوکس و شاخص در سراسر کشور پروژه های شاخص و لوکس| سازندگان برند و مطرح و فعال | در کلانشهر های منتخب با همکاری شهرداری های مناطق خاص کلانشهر ها ، انجمن کارفرمایی و انبوه سازان کشور - و سازمان نظام مهندسی
تومان12.500.000
تولید کنندگان داخلی معاف از 9% مالیات بر ارزش افزوده
ثبت سفارش
پیشنهاد ویژه
  • تیراژ 2000 جلد
  • دو صفحه روبروی هم
  • در سایز مدیرانCM 24*34
  • تضمین بازگشت سرمایه | ROi
  • انحصارا برندهای بزرگ و خوشنام
  • توزیع در پروژه های فعال لوکس و شاخص در سراسر کشور پروژه های شاخص و لوکس| سازندگان برند و مطرح و فعال | در کلانشهر های منتخب با همکاری شهرداری های مناطق خاص کلانشهر ها ، انجمن کارفرمایی و انبوه سازان کشور - و سازمان نظام مهندسی
تومان16.000.000
تومان8.500.000
تولید کنندگان داخلی معاف از 9% مالیات بر ارزش افزوده
ثبت سفارش
  • تیراژ 2000 جلد
  • چهار صفحه پشت سر هم
  • در سایز مدیرانCM 24*34
  • تضمین بازگشت سرمایه | ROi
  • انحصارا برندهای بزرگ و خوشنام
  • توزیع در پروژه های فعال لوکس و شاخص در سراسر کشور پروژه های شاخص و لوکس| سازندگان برند و مطرح و فعال | در کلانشهر های منتخب با همکاری شهرداری های مناطق خاص کلانشهر ها ، انجمن کارفرمایی و انبوه سازان کشور - و سازمان نظام مهندسی
تومان22.000.000
تولید کنندگان داخلی معاف از 9% مالیات بر ارزش افزوده
ثبت سفارش

درباره مــــــا :

مشاوران عالی کسب و کار ، کارشناسان دیجیتال مارکتینگ ، فروش و گرافیک با بیش از 14 سال سابقه  تحت برنـد پرهام رســـــانه [ با مجوز 04015131 ] با همراهی جمعی از سازندگان دور هم جمع آمدند تا بصورت تخصصی در حوزه صنعت ساختمان، بهترین راهکار در تبلیغات موثر ، هدفمند و بر پایه اصول بازگشت سرمایه، ارائه نماید.

هدف اصلی آن، ارائه تبلیغات موثر و کارآمد در جامعه هدف و ارائه راهکارهای خلاقانه در جهت برندینگ و رونق کسب و کار با هزینه های مقرون به صرفه [بازگشت سرمایه] در سراسر کشور در خدمت فعالان صنعت ساختمان خواهد بود هم اکنون ژورنال نفیس عمارت لوکس با مجوز انتشار 8000111 را در دستور کار خود دارد که در سایز مدیران با کاغذ گلاسه در تیراژ 2000 جلد منتشر میگردد و  منحصرا برندهای تولید کننده و واردکنندگان خوشنام در این شماره قرار خواهند گرفت.

نظر برخی مشاوران کسب و کار درباره تبلیغات هدفمند